W kwietniu zapytaliśmy naszych użytkowników o to, czy przed dokonaniem zakupu on-line sprawdzają informacje na temat sklepu internetowego. Z przeprowadzonej ankiety wynika, że prawie 80% osób odwiedzających Ceneo.pl wyszukuje opinii na temat sprzedającego. Jednak oceny, zwłaszcza te niezweryfikowane, budzą często nasze wątpliwości. Jaką mamy pewność, że napisany komentarz pochodzi od osoby, która rzeczywiście dokonała zakupu?

 

Sporo, bo aż 43 % ankietowanych odpowiedziało, że spotkało się z opiniami dotyczącym e-sklepów, których wiarygodność była w ich odczuciu wątpliwa. Oczywiście podejmując decyzje o zakupie warto poszukać jak inni oceniają wybrany sklep. W szczególności jednak korzystajmy z takich informacji, które są skrupulatnie weryfikowane.

 

Rozwiązaniem, które chroni nas przed tego typu niesprawiedliwymi ocenami są specjalne systemy opiniowania. "Aby pomóc konsumentom uzyskać rzetelne informacje na temat sprzedającego  utworzyliśmy na naszej stronie »Zaufane Opinie«” – mówi Mariola Berg, Menadżer Działu Zaufanie i Bezpieczeństwo w Ceneo.pl –  „W ramach »Zaufanych Opinii« publikujemy oceny tylko takich transakcji, które w 100% miały miejsce. Po kilku dniach od zakupu użytkownik otrzymuje od nas ankietę, w której ocenia realizację zamówienia. Tego typu opinie są oznaczone na Ceneo.pl zielonym logo i jest to bardzo wiarygodne źródło informacji na temat sklepów”.


Zachęcamy Was do czytania, a także wystawiania „Zaufanych Opinii” . Więcej informacji na temat tego programy znajdziecie tutaj

 

Popularne wyszukania