W tym tygodniu uruchomiliśmy na naszej stronie Program Ochrony Kupujących (POK). Istotą tego programu jest wypłacanie rekompensat użytkownikom, którzy nie otrzymali zakupionego towaru lub towar niezgodny z zamówieniem. Każdy, kto dokonał zakupu za pośrednictwem Ceneo w sklepie oznaczonym logo POK-u  może bezpłatnie objąć swoją transakcję programem! Jest to nasze kolejne narzędzie po Zaufanych Opiniach, przy pomocy którego zwiększamy bezpieczeństwo zakupów online.

Przed podjęciem decyzji o kupnie produktu warto sprawdzić – zwłaszcza, jeśli planujecie zostawić w sklepie internetowym większą sumę pieniędzy -  które sklepy uczestniczą w POK-u. Sklepy biorące udział w Programie Ochrony Kupujących mają po prawej stronie ceny granatowy znaczek z parasolem:

 

 

W ramach POK-u udzielamy rekompensaty do 10 000 zł w przypadku gdy kupujący nie otrzymał produktu lub przesłany towar znacznie różni się od tego, który był przedstawiony w ofercie sklepu. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi programu, znajdziecie je pod tym linkiem: Program Ochrony Kupujących.

Projekt jest wynikiem działań naszego Działu Zaufanie i Bezpieczeństwo i został zrealizowany przy współpracy z Allegro, które już jakiś czas temu wprowadziło tego typu program u siebie. Na stronach CENEO obecnie uczestniczy w nim część sprzedających (warunkiem było posiadanie odpowiednie liczby Zaufanych Opinii) i oczywiście wraz z rozwojem programu sklepów ze znaczkiem POK-u będzie coraz więcej!

Popularne wyszukania