Ciekawostki e-commerce

Mobilna ofensywa

17 maj 2011
Opublikowano:

Od kilku lat jesteśmy świadkami gwałtownego rozwoju usług mobilnych. Świat pokochał smartfony, tablety i wszelkie urządzenia, dzięki którym z Internetu można korzystać w każdym miejscu o każdej porze. Dowodem na fakt, że dzieje się prawdziwa rewolucja niech będzie informacja, że pod koniec 2010 roku po raz pierwszy w historii sprzedano więcej smartfonów niż komputerów PC. […]

Podsumowanie roku 2010

5 sty 2011
Opublikowano:

Rok 2010 był bardzo pracowitym rokiem w historii Ceneo. Wdrożyliśmy wiele ważnych projektów i zmian, które wyznaczają nowy kierunek naszej działalności. W skrócie można też powiedzieć, że rok 2010 był rokiem stabilnego wzrostu firmy na wszystkich frontach. I ten ogólny rozwój Ceneo uznałabym za największy sukces organizacji w minionym roku.     Popularne wyszukaniablog roku […]

“Kolekcjonerski” pomysł na biznes

16 lis 2010
Opublikowano:

W ostatnim czasie moją uwagę przykuły dwa sklepy internetowe. Oba kierowane bardziej do pań niż do panów (chociaż w jednym i drugim sklepie znajdują się kategorie dla mężczyzn). Pomysły opierają się o kolekcjonowanie drobnych, designerskich ozdób. Dodatkowo konsument ma możliwość tworzenia swoich indywidualnych zestawów – kompletuje je z dostępnych elementów. Pierwszy to S.T.A.M.P.S., znajdziemy w […]

Ponad 500 gości odwiedziło zeszłotygodniową konferencję E-nnovation w Poznaniu. Miała to być pierwsza konferencja w Polsce na temat nowych trendów w e-commerce. Czy tak faktycznie było? Oto moje wrażenia. Popularne wyszukaniaceneo plceneo lokalniemy?l lokalnie dzia?aj globalnieglobalnieceneo lokalnie pldzia?aj globalnie my?l lokalniekonferencji blog pllokalnie globalniemy?l lokalnie dzia?adzia?aj globalnie ale my?l lokalnie

Daj się wwwkręcić!

22 lip 2010
Opublikowano:

O tym jak to Saturn próbuje klientów zniechęcić do internetowego kupowania. Sieć handlowa Saturn wystartowała z nową kampanią reklamową, której głównym celem ma być przekonanie klientów do zakupów offline. W swojej kampanii „Nie daj się wwwkręcić” autorzy przekonują, że zakupy w tradycyjnym sklepie są lepsze od zakupów w e-sklepach. Przekonują, że kupowanie w placówce gwarantuje […]

Światowe trendy w zakupach online

19 lip 2010
Opublikowano:

W ubiegłym miesiącu Nielson (firma specjalizująca się w badaniach marketingowych) opublikował raport dotyczący światowych trendów w zakupach online. Badanie zostało przeprowadzone w marcu 2010 roku, odpowiedzi udzieliło ponad 27 tys. internautów – z Azji, Europy, krajów Bliskiego Wschodu, Ameryki Północnej oraz Południowej – łącznie z 55 rynków. Badanie wykazało, że bez względu na region jest kilka […]

Jak wpadkę przekuć w sukces? Case study.

24 maj 2010
Opublikowano:

Duży Amerykański sklep internetowy Zappos.com musiał się ostatnio zmierzyć z nie lada problemem. Na należącej do firmy stronie 6pm.com pojawiły się błędne ceny produktów. Wskutek błędu wszelkie produkty na stronie zyskały cenę 49.95$. Dla użytkowników była to nie lada gratka gdyż na stronie sklepu można znaleźć trzy razy droższe torebki czy zegarki za 200$. Sam błąd […]